آخرین بروز رسانی: 10th اکتبر, 2023

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

یخچال های ساید بای ساید ال جی دارای دو  سری X و سری J می باشند که ما در این متن به مهم ترین تفاوت های یخچال ال جی سری X با سری J می پردازیم. البته در بازار به آن ها یخچال ساید بای ساید نکست و بنتلی شرکت ال جی نیز گفته می شود. تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی بانه لوکس همراه باشید تا فرق آن ها را بررسی کنیم.

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

یخچال‌ های ساید بای ساید ال‌ جی یکی از نوآوری‌های مهم در دنیای لوازم خانگی محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های خودکار بزرگ با طراحی شیک و ویژگی‌های پیشرفته از لحاظ نگهداری مواد غذایی، سازماندهی، و دسترسی آسان به آنها، تجربه بهتری را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند. یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که آنها را از دیگر دستگاه‌های خنک‌کننده متمایز می‌کند.

این یخچال‌ ها دارای طراحی شیک و مدرنی هستند که زیبایی و استایل شیکی به دکوراسیون آشپزخانه شما اضافه می‌کنند. همچنین دارای فضای داخلی بزرگی هستند که به شما امکان می‌دهد مواد غذایی خود را به آسانی سازماندهی کنید. یخچال و فریزر این دستگاه‌ها دارای سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته هستند که مواد غذایی را به دقت نگهداری و تازه می‌کنند.

بسیاری از یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی دارای سیستم‌های تصفیه آب و تولید یخ خودکار هستند که به شما امکان مصرف آب تمیز و یخ تازه فراهم می‌کنند. برخی از مدل‌های ال‌جی دارای صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان کنترل دقیق دستگاه و دسترسی به تنظیمات را می‌دهد. همچنین برخی از مدل‌های پیشرفته ال‌جی اتصال به اینترنت دارند و می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی به شما نکات مربوط به نگهداری مواد غذایی و همچنین پیشنهادات برای غذاهای مناسب را ارائه دهند.

یخچال های ساید بای ساید ال جی دارای دو  سری X و سری J می باشند که ما در این متن به مهم ترین تفاوت های یخچال ال جی سری X با سری J می پردازیم. البته در بازار به آن ها یخچال ساید بای ساید نکست و بنتلی شرکت ال جی نیز گفته می شود. تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی بانه لوکس همراه باشید تا فرق آن ها را بررسی کنیم.

 

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

 

بررسی امکانات یخچال فریزرهای ال جی سری X

شرکت ال جی در تولید یخچال های سری X بسیار موفق عمل می کند و این مدل ها از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشند. کمپانی ال جی برای ساید بای ساید هایی که مجهز به اینستاویو هستند و دور این دور دارند اسم سری X را اختصاص داده است. ساید بای ساید های ال جی سری X دارای ظرفیت 28 الی 34 فوت می باشد.

از طراحی بسیار شیکی برخوردار هستند و برای عزیزانی که در کنار کیفیت فوق العاده به لوکس و بهترین بودن یخچال نیز اهمیت می دهند بهترین گزینه می باشند. به این نکته هم توجه کنید که یخچال هایی که قابلیت دور این دور دارند لزوما به قابلیت اینستاویو هم مجهز نیستند. بسیاری از افراد فکر می کنند این دو قابلیت باید با هم در یک یخچال باشند در حالی که بسیاری از یخچال های سری J ال جی قابلیت اینستاویو ندارد اما دور این دور می باشند.

یخچال ساید بای ساید ال جی سری X موجود

یخچال فریزر ال جی چهار درب 30 فوت مدل X29

 

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

بررسی امکانات یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

شرکت ال جی برای یخچال هایی که دارای یک درب اضافی بر روی درب یخچال یا همان دور این دور هستند اما از قابلیت اینستاویو برخوردار نیستند اسم سری J را اختصاص داده است. یخچال ساید باید ساید ال جی سری J دارای ظرفیت 28 الی 34 فوت هستند و از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند.

این محصولات برای کسانی که به دنبال یخچال باکیفیت برای خرید جهیزیه عروس هستند گزینه ای مناسب می باشد. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی سری J در مقایسه با یخچال ساید بای ساید سری X مناسب تر است و به بودجه کمتری برای خرید آن نیاز دارید.

از جمله مهم ترین ویژگی های یخچال ساید سری j می توانیم به سیستم دور کولینگ برای خنک کردن طبقات روی درب، فریزر بدون برفک، کشوهای عمیق و محکم، موتور پیشرفته و کم مصرف اینورتر دیجیتال، قابلیت اتصال به اینترنت و عیب یابی هوشمند و … اشاره کنیم.

یخچال ساید بای ساید ال جی سری J موجود

یخچال ال جی ساید بای ساید 34 فوت مدل LG GR-J34

یخچال ال جی ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J267

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

چگونه یخچال های ال جی سری X نکست را تشخیص دهیم؟

هنگامی که در مورد یخچال های ال جی سری نکست یا همان X صحبت می کنیم یعنی با بالاترین رده محصولات این شرکت سر و کار داریم. یخچال ساید بای ساید های سری X دارای امکانات کامل هستند و به عبارتی دیگر محصولات این سری فول آپشن می باشند. مهم ترین ویژگی که یخچال های نکست سری X دارد این است که به 5 درب مجهز هستند. محصولات این سری دارای دو بخش یخچال و فریزر می باشند که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین است.

یخچال آن دارای دو درب اصلی، فریزر آن دارای دو درب و یک درب اضافی نیز با قابلیت دور این دور روی درب اصلی قرار گرفته است. یخچال های ال جی سری نکست با مجهز بودن به 5 عدد درب برای دسترسی به انواع مواد غذایی طراحی شده اند. میزان عمق این یخچال ها در مقایسه با مدل های J و L بیشتر است به همین دلیل برای افرادی که خانواده پرجمعیت دارند مناسب می باشد.

یخچال های ال جی سری X به صورت کامل در کشور کره جنوبی تولید و مونتاژ می شوند. یکی دیگر از ویژگی های یخچال ساید ال جی نکست سیستم دور کولینگ برای خنک کردن طبقات روی درب می باشد. این سیستم خنک کننده باعث می شود دمای داخلی یخچال یکنواخت شود و 35 درصد سریع تر از خنک کننده های معمولی آن را خنک می کند.

فیلتر بهداشتی پیشرفته هایژن فرش Hygiene Fresh از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی نکست X می باشد. این فیلتر یک سیستم بهداشتی تصفیه هوا در یخچال می باشد که از کاربردهای ان می توان به نگهداری سالم تر و تازه تر مواد غذایی اشاره کرد.

 

نحوه تشخیص یخچال ساید بای ساید ال جی سری j

یخچال های ال جی سری بنتلی یا j دارای 3 عدد درب می باشند. بر خلاف ساید های سری X که به 5 درب مجهز بودند این مدل به 3 درب یخچال مجهز می باشند. یخچال آن در قسمت راست به یک درب و فریزر آن در قسمت چپ به یک درب مجهز هستند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مجهز به قابلیت دور این دور یا درب بار هستند. درب بار یا قابلیت دور این دور نیز در قسمت یخچال می باشد و در نتیجه دارای 3 عدد درب می باشد.

برخی از مدل های ساید ال جی سری j از قابلیت اینستاویو نیز برخوردار هستند. از دیگر نکاتی که می توانید با آن یخچال ساید ال جی سری بنتلی اصل را تشخیص دهید کشور ساخت آن می باشد. تمام مدل های یخچال ال جی سری J مونتاژ چین هستند و قطعات آن ها در کره تولید می شود.

از لحاظ امکانات یخچال های ال جی سری نکست X و سری بنتلی J کاملا شبیه به هم هستند. تنها تفاوت اصلی آین دو مدل در تعداد درب آن ها می باشد. در قسمت بالا به ویژگی های کامل سری نکست اشاره کردیم به همین دلیل در این قسمت به صورت مختصر به ویژگی های یخچال ساید بی ساید ال جی سری J اشاره می کنیم:

مجهز به قابلیت اینستاویو یا همان درب شیشه ای

مجهز به قابلیت دور این دور یا درب بار door in door

فریزر بدون برفک و سیستم نوفراست بسیار جادار با کشوهای عمیق و محکم

قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عیب یاب هوشمند

مجهز به موتور پیشرفته و کم مصرف اینورتر دیجیتال

دارای سیستم دور کولینگ جهت خنک کردن طبقات روی درب

امکان اتصال به آب شهری و مجهز به سیستم آبریز پیشرفته

دارای محفظه مخصوص بطری، لبنیات و لوازم صبحانه

مجهز به کشو میوه سبزی و حفظ تازگی آن ها در مدت زمان طولانی

دارای کشوی مخصوص مرغ و ماهی برای تنظیم دمای ثابت در صفر درجه

مجهز به فیلتر بهداشتی پیشرفته هایژن فرش Hygiene FRESH

مجهز به سیستم یخساز پیشرفته برای تهیه یخ در مدل های مختلفA

 

چرا باید یخچال فریزر دوقلو بخریم؟..

در نهایت

یخچال فریزرهای ساید بای ساید جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع یخچال فریزرهای ال جی است که به جدیدترین تکنولوژی‌های سرمایشی روز دنیا مجهز شده و دارای طراحی فوق‌العاده‌ای می‌باشند. و در نهایت تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J تنها بیشتر در طراحی درب آنها است. ساید بای سایدهای ال جی از نظر طراحی بیشترین تنوع را به خود اختصاص داده‌اند و این امر به محبوبیت بیشتر آن‌ها منجر شده است.

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بسته به سال ساخت، برند، امکانات و رنگی که دارند متفاوت است. پس اگر به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید ارزان و قیمت مناسب هستید می توانید مدل هایی که دارای گنجایش کمتری هستند را انتخاب کنید. برای دریافت لیست قیمت یخچال های ساید بای ساید و خرید آنها میتوانید با مشاورین مجرب ما در بانه لوکس تماس بگیرید تا قیمت دقیق محصول مورد نظر را با احتساب هزینه پستی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

یخچال های ساید بای ساید موجود

 بازدید از همه یخچال های بانه لوکس کلیک کنید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه