آخرین بروز رسانی: 12th اکتبر, 2023

پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

میخواهیم چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم بتوانیم در خرید به شما کمک کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی از یخچال های ساید بای ساید ال جی سری J را معرفی کنیم.  از جمله این یخچال ها می توان به J267، J287، J34 و J257 ، اشاره کرد.

پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

پرفروش ترین یخچال ساید ال جی کدام مدل است یکی از سوالات کاربران علاقمند به محصولات خوب است. از مهمترین لوازم مورد نیاز در هر خانه‌ای یخچال است که لازمه‌ی هر آشپزخانه‌ای است. اینکه یخچالی که استفاده می‌کنید کیفیت لازم را داشته باشد، متناسب با فضای شما باشد، جوابگوی نیاز شما باشد یا از لحاظ ظاهری مورد پسندتان باشد بسیار مهم است و اهمیت این موارد در شیوه انتخاب کردن یخچال تاثیر دارد.

در این نوشته سعی داریم در مورد یخچال ساید بای ساید ال جی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم و بهترین یخچال ساید ال جی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید یخچال ساید دارید تا پایان این نوشته با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب داشته باشید.

 

پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری X

 

نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یخچال ساید بای ساید یک تصمیم مهم است، زیرا این دستگاه تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی روزمره شما دارد. در ادامه نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا خریدتان موفقیت‌آمیز باشد:

1. اندازه و ابعاد: ابتدا فضایی که برای یخچال در نظر دارید را اندازه‌گیری کنید. مطمئن شوید که یخچال جدید مناسب فضای موجود در آشپزخانه شما است.

2. ظرفیت: انتخاب ظرفیت مناسب بر اساس نیازهای خانواده شما مهم است. برای تعیین این مورد به تعداد افراد در خانواده، عادات غذایی و فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید.

3. تعداد قفسه‌ها و درب‌ها: یخچال‌های ساید بای ساید معمولاً دارای بیشترین تعداد قفسه‌ها و درب‌ها هستند. اطمینان حاصل کنید که تعداد و طراحی این عناصر به نیازهای شما می‌پردازد.

4. فناوری‌های خاص: برخی یخچال‌های ساید بای ساید از فناوری‌هایی مثل یخ‌ساز و آب‌سردکن دارند. بررسی کنید که آیا این فناوری‌ها در یخچال شما وجود دارند یا خیر و آیا نیاز دارید یا نه.

5. مصرف انرژی: انرژی مصرفی یخچال مهم است. یخچال‌ها با انرژی‌ افزایی ممکن است موجب افزایش قابل توجه قراردادن قبض برق شود. بنابراین، به برچسب مصرف انرژی محصول توجه کنید و ترجیحاً یک محصول با رتبه مصرف انرژی ایالتی “Energy Star” انتخاب کنید.

6. کیفیت برند: برند مهمی در خرید یخچال است. برندهای معتبر معمولاً محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری ارائه می‌دهند.

7. قیمت و بودجه: بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید و به دقت مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌ها بین مدل‌ها انجام دهید. همچنین به نیازهای خود از نظر فنی تمرکز کنید و از خرید بی‌خرجی جلوگیری کنید.

8. بررسی نظرات و بررسی‌ها: نظرات مشتریان و بررسی‌های تخصصی در مورد مدل‌های مورد نظر را مطالعه کنید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بهتری بگیرید.

9. خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که بارگاری و خدمات پس از فروش برای یخچال شما در دسترس هستند و به شما ارائه می‌شوند.

10. گارانتی: بررسی کنید که یخچال دارای چه نوع گارانتی و ضمانتی است و شرایط گارانتی را دقیقاً مطالعه کنید.

با دقت به این نکات، می‌توانید یخچال ساید بای ساید مناسبی برای خانه‌تان انتخاب کنید که به نیازهای شما بپردازد و به کیفیت زندگی شما افزوده شود.

یخچال های ساید بای ساید موجود

 

پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری X

نمونه هایی از پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

همانطور که می دانید تنوع یخچال بسیار زیاد می باشد. امروزه شرکت های زیادی برای تولید یخچال های با کیفیت پا به عرصه گذاشته اند اما به دلیل زیاد بودن برند ها و مدل های یخچال انتخاب آن سخت می باشد. برای خرید یخچال معیارهایی وجود دارد که طراحی و کیفیت اصلی ترین آن هستند.

میخواهیم چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی اصلی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم بتوانیم در خرید به شما کمک کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین و پر فروش ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی از یخچال های ساید بای ساید ال جی سری J را معرفی کنیم.  از جمله این یخچال ها می توان به J267، J287، J34 و J257 ، اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی سری J موجود

یخچال ال جی ساید بای ساید 34 فوت مدل LG GR-J34

یخچال ال جی ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J287

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J267

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34

این یخچال از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشد و مناسب برای تمامی دکور ها و چیدمان های آشپزخانه است. این یخچال در دو رنگ دودی و نقره ای به بازار ارائه داده شده که می‌توانید طبق سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری نمایید. نوع موتور در هر یخچالی بسیار مهم می باشد و باید به نوع آن دقت کرد.

یکی دیگر از ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34 این است که دارای کمپرسور اینورتر خطی است که آن را بسیار خواص کرده است. سیستم آبسردکن و یخساز از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی این یخچال می باشد همچنین یخچال قابلیت اتصال به آب شهری دارد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j34 دارای سیستم تصفیه آب در سه مرحله می باشد. گنجایش یخچال 416 لیتر و گنجایش فریزر 300 لیتر می باشد.

مشخصات فریزر شامل بدون برفک بودن، دو تعداد طبقه، 6 تعداد درب طبقه و چهار تعداد کشور می باشد. همچنین یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. جهت باز شدن درب فریزر از دو طرف می باشد.

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J287

یکی از با کیفیت ترین و زیباترین یخچال های ساید بای ساید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 می باشد که به شما معرفی خواهیم کرد. این یخچال دارای ظاهر بسیار زیبایی است و مناسب برای تمامی خانه ها و چیدمان ها می باشد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 در رنگ نقره ای و سفید به بازار ارائه داده شده است. قطعات این یخچال ساخت کره و یخچال ساید بای ساید ساخت چین می باشد.

این یخچال دارای سه درب است که به راحتی باز می شوند. نوع کمپرسور از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، کمپرسور این یخچال از نوع اینورتر خطی می باشد. کشو حفظ رطوبت و کشور مخصوص میوه و سبزیجات از مهمترین قسمت های این یخچال است. همچنین یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j287 دارای صفحه نمایش لمسی می باشد.

این یخچال دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک است و قابلیت اتصال به آب شهری دارد. برخی از مشخصات کلی یخچال شامل نوع یخچال فریزر، ساید بای ساید تعداد 4 درب و موتور یخچال اینورتر خطی می باشد. گاز مبرد R600a نیز در یخچال استفاده شده است. برخی از مشخصات بخش یخچال شامل 4 تعداد درب، 5 تعداد طبقه درب و دو عدد کشو می باشد.

لامپ ال ای دی در ساخت یخچال استفاده شده که علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور می باشد. کشو با تنظیم دما و رطوبت از دیگر ویژگی های یخچال است.

 

 

پرفروشترین یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 یکی دیگر از یخچال های ساید بای ساید ال جی می باشد که بسیار زیبا و با کیفیت است، در ادامه به معرفی آن می پردازیم. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 از ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است و مناسب برای خانم های سخت پسند می باشد. این یخچال با طراحی بسیار زیبا و شکیل، زیبایی خاصی برای خانه و آشپزخانه به ارمغان می آورد.

این یخچال در رنگ بدنه نقره ای سفید به بازار ارائه داده شده و دارای سه درب می باشد. همچنین یخساز و آبریز اتوماتیک از ویژگی‌های بسیار کاربردی و منحصر به فرد این یخچال می باشد چرا که هر زمان اراده کنید می توانید آب و یخ را در دست داشته باشید.

کمپرسور یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j267 از نوع اینورتر خطی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. مصرف انرژی یخچال +A می باشد. وزن آن 130 کیلوگرم و ظرفیت کل به لیتر، 668 لیتر می باشد. برخی از ویژگی های یخچال شامل 4 عدد طبقه یخچال، 4 تعداد طبقات درب و دو عدد کشور می باشد.

لامپ استفاده شده برای یخچال ال ای دی است. لامپ ال ای دی علاوه بر کم مصرف بودن بسیار پر نور می باشد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است.

 

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J257

یخچال فریزر ال جی J257 یا GC-J257CAEC رنگ نقره ای یکی از یخچال فریزر های 2021 ال جی می باشد. این یخچال فریزر با عنوان یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J257 نیز در بازار ایران شناخته می شود که مدل کامل و درست تر آن GC-J257CAEC می باشد. محصول پیش روی شما ممکن است در بازار با مدل کامل GC-J257CSES نیز شناخته شود. موتور یخچال فریزر GC-J257CAEC از نوع اینورتر خطی است که Inverter Linear نام دارد.

مهم ترین ویژگی های موتور معرفی شده، قدرت سرد کردن سریع آن و صدای بسیار کمی است که تولید می کند. یخچال فریزر J257 مجهز به سیستم خنک کننده ای است که با استفاده از آن، از تولید برفک جلوگیری کرده و تمام فضا را با دمای همگن خنک می نماید. گنجایش این محصول برابر با 674 لیتر است که البته شما می توانید از 617 لیتر که ظرفیت واقعی آن است، استفاده نمایید و از مواد غذایی خود نگهداری کنید. این نوع طراحی باعث می شود که هم دسترسی شما آسان تر گردد و هم در مصرف برق صرفه جویی شود.

یخچال فریزر J257 قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را دارد و می توانید بدون نگرانی و زحمت پر کردن مخزن آب، همواره آب و یا یخ در اختیار داشته باشید. این یخچال فریزر، دارای آب ریز و یخ ریز بوده و می تواند یخ را به صورت حبه ای و یا خرد شده در اختیار شما قرار دهد. سیستم یخ ساز این محصول اتوماتیک بوده و SpacePlus Ice System نام دارد و طراحی باریک آن به گونه ای است که کمترین فضا را اشغال کند.

همچنین در این بخش تکنولوژی استثنائی UVnano به کار رفته که برای از بین بردن باکتری ها تا 99.99% کاربرد دارد و با استفاده از نور فرابنفش، آلودگی ها را تا بخش زیادی نابود می کند و آب را به صورت فیلتر شده در اختیارتان قرار می دهد. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی GC-J257CAEC دارای دو درب بوده و مجهز به تکنولوژی Door Cooling+ می باشد.

 

 

تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X و سری J

 

در نهایت

یخچال فریزرهای ساید بای ساید جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع یخچال فریزرهای ال جی است که به جدیدترین تکنولوژی‌های سرمایشی روز دنیا مجهز شده و دارای طراحی فوق‌العاده‌ای می‌باشند. ساید بای سایدهای ال جی از نظر طراحی بیشترین تنوع را به خود اختصاص داده‌اند و این امر به محبوبیت بیشتر آن‌ها منجر شده است.

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بسته به سال ساخت، برند، امکانات و رنگی که دارند متفاوت است. پس اگر به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید ارزان و قیمت مناسب هستید می توانید مدل هایی که دارای گنجایش کمتری هستند را انتخاب کنید. برای دریافت لیست قیمت یخچال های ساید بای ساید و خرید آنها میتوانید با مشاورین مجرب ما در بانه لوکس تماس بگیرید تا قیمت دقیق محصول مورد نظر را با احتساب هزینه پستی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

یخچال های ساید بای ساید موجود

 بازدید از همه یخچال های بانه لوکس کلیک کنید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه