آخرین بروز رسانی: 2nd اکتبر, 2023

معرفی یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J257 با طراحی مبتکرانه و زیبا به صورت سه درب در کنار امکانات به روز و کیفیت همیشگی محصولات ال جی، یک انتخاب فوق العاده عالی و مطمئن می باشد. این ساید بای ساید زیبا با رنگ سفید زیبا طراحی شده و به صورت ضد لکه و اثر انگشت تولید شده است. ال جی با ظرفیت 668 لیتری که دارد می تواند فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم کند تا هر چیزی در دسترس شما باشد.

معرفی یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J257 با طراحی مبتکرانه و زیبا به صورت سه درب در کنار امکانات به روز و کیفیت همیشگی محصولات ال جی، یک انتخاب فوق العاده عالی و مطمئن می باشد. این ساید بای ساید زیبا با رنگ سفید زیبا طراحی شده و به صورت ضد لکه و اثر انگشت تولید شده است. ال جی با ظرفیت 668 لیتری که دارد می تواند فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم کند تا هر چیزی در دسترس شما باشد.

 

 طراحی باریک مناسب برای فضای باریک

یخچال ال جی اینورتر 617 لیتری GC-J257CAEC دارای صفحه نمایش کنترلی ، درب های شیشه ای شفاف مدرن با سطوح درجه یک و دستگیره با فرورفتگی های مربعی است که طراحی کلی یخچال را زیباتر کرده است. طراحی باریک و جمع و جور، فقط 735 میلی متر عرض، به اندازه کافی برای قرار گرفتن در طاقچه های دیواری باریک به عرض تنها 850 میلی متر برای صرفه جویی در فضای آشپزخانه شما.

فناوری اینورتر در یخچال به صرفه جویی در مصرف انرژی تا 32 درصد کمک می کند ، با دوام با فناوری کمپرسور اینورتر. به خانواده خود کمک کنید حداکثر قبوض ماهانه برق را ذخیره کنند. کمپرسور خطی اینورتر ال جی به لطف فناوری پیشرفته ال جی صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای استاندارد تولید می کند. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و قابلیت اطمینان و طول عمر بیشتری را تضمین می کند.

 

یخچال فریزرهای موجود در بانه لوکس

یخچال فریزر بالا پایین موجود

 

یخچال فریزر ساید بای ساید موجود

 

 

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+

یکی از ویژگی‌های عالی این محصول که می‌تواند مزایای زیادی برای آن به همراه داشته باشد، استفاده از فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ می‌باشد. با وجود این فیلتر کارا به طور کلی از جریان بوی نامطبوع درون یخچال جوگیری خواهد شد و با حذف باکتری و میکروب‌های مضر نیز مواد غذایی سالم در اختیار خواهید داشت.

 

میوه ها و سبزیجات تازه به لطف محفظه Fresh Zone مدت بیشتری تازه می مانند

محفظه جادار سبزیجات به شما این امکان را می دهد که به راحتی سبزیجات را برای روزهای زیادی ذخیره کنید، و طراحی پرده مخصوص به تبخیر و متراکم شدن محتوای آب سبزیجات در بالای توری کمک می کند و باعث کاهش از دست دادن رطوبت در غذا می شود. یکی از کشوهایی که در بخش یخچال وجود داشته و فوق العاده کابردی می‌ باشد ، FRESHBalancer نام دارد. این کشو امکان قرار دادن انواع سبزیجات و میوه را برایتان فراهم می‌ کند.

نکته بسیار جذاب در مورد این کشو امان تنظیم دما به صورت مخصوص است. با حفظ رطوبت ایده آل ، با طراحی محفظه مهر و موم شده ، سبزیجات و میوه های تازه و آبدار همیشه آماده خدمت رسانی به خانواده شما خواهند بود.

 

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

ظاهر شیک یخچال ساید J257

ال جی ساید بای ساید مدل J257 از جمله محصولات شیک و پسندیده این کمپانی است که در طراحی شیک و با ویژگی‌های ظاهری خیره کننده روانه بازار شده است. بدنه خوش تراش و رنگ زیبای سفید برای کاربران جذابیت خاصی دارد. زیرا بسیار شیک دیزاین شده و با پیروی از متدهای طراحی مدرن، شکوه و زیبایی را برای آشپزخانه شما فرا می‌خواند. این یخچال ال جی با بدنه یک دست و زیبا طراحی شده است که در عین سادگی، سبک طراحی مدرن را نمایان می‌سازد. دستگیره یخچال فریزر J257 به صورت توکار طراحی شده است تا محصولی یک دست و آراسته در اختیار داشته باشید.

 

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت سفید مدل LG GC-J267

طراحی داخلی  ساید بای ساید J257

دارای ۳ طبقه در فریزر و ۴ طبقه در یخچال

دارای ۲ کشو در فریزر و ۲ کشو در یخچال

لامپ LED کم مصرف داخلی

دارای کشوی محافظ رطوبت FRESH Balancer

کشوی Utility Box جهت سازماندهی مواد غذایی در اندازه کوچک

دارای کشو با طراحی تاشو بر روی درب

طبقات نشکن با قابلیت تاشو و تنظیم ارتفاع

سیستم آبسردکن و یخساز باریک Slim Space Plus

قابلیت اتصال به آب شهری آبریز

دارای فیلتر تصفیه‌ی آب آبسردکن

 

ال جی ساید بای ساید 30 فوت 2022 ل LG 0098 LG

کمپرسور اینورتر خطی

ال جی در ساختار یخچال های جدید خود از نسل نوین و پیشرفته ی خود از موتورهای کارآمد اینورتر خطی بهره گرفته است.

ساید بای ساید J257 ال جی نیز از این قابلیت بی نصیب نیست. در واقع اینورتر خطی با مصرف بهینه و طول عمر 10 ساله خود با یک حرکت به صورت خطی کار میکند. همچنین به دلیل مصرف انرژی پایین خود طول عمر بیشتری نسبت به کمپرسور های دیگر دارد.

 

موتور قدرتمند Inverter Linear Compressor در یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی

فناوری LINEAR Cooling ال‌ جی نوسانات دما را در یخچال کنترل می‌ کند و به حفظ ظاهر و طعم سبزیجات تازه برای مدت طولانی‌ تری کمک می‌ کند. مواد غذایی موجود در قفسه های روی درب نیز به لطف هوای سردی که از دریچه های هوای واقع در سقف جلوی یخچال ساطع می شود، خنک می شوند، راندمان خنک کننده 35٪ سریعتر از یخچال معمولی است و مواد غذایی را حفظ می کند. تازه تر. و خوشمزه تر این یک پوشش از نوع شبکه ویژه است که سطوح رطوبت بهینه را حفظ می کند.

رطوبت مواد غذایی ذخیره شده در یخچال تبخیر شده و روی توری متراکم می شود و در نتیجه تعادل هوای اطراف غذا حفظ می شود. یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مجهز به سیستم خنک کننده چند بعدی است، هوای سرد داخل کابینت در سرتاسر گوشه ها پخش می شود و سرمای پایدار و یکنواختی را برای دیواره مواد غذایی داخل کابینت تضمین می کند. با محفظه سبزیجات Moist Balance Crisper™، رطوبت همیشه در حد مطلوب حفظ می شود و به خانواده شما کمک می کند همیشه از غذاهای تازه و آبدار لذت ببرند.

 

یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت مدل LG GC-J257

آب ریز و یخ ساز اتوماتیک

یکی از مهمترین ویژگی های یخچال های امروز، مجهز بودن به آبریز است. ال جی در طراحی ساید بای ساید J257 محفظه آبریز با یخ ساز اتوماتیک را بر روی درب فریزر کار گذاشته است، به طوری که پیوسته آب و یخ های فراوانی را در اختیار داشته باشند. ناگفته نماند که آب ریز یخچال از قابلیت اتصال به آب شهری و تصفیه نیز برخوردار است.

 

یخچال 2022 ال جی J257 ، یک یخچال هوشمند!

دارایی‌ها و امکانات یخچال 2022 ساید بای ساید ال جی به همین جا ختم نمی‌شود. ال جی با هوشمند سازی این یخچال‌ها گامی دیگر در پیشرفت علم و تکنولوژی برداشته است. همچنین با عرضه این یخچال‌های هوشمند به بازار باعث استقبال شدید کاربران شده است. یخچال فریزر J257 با اتصال به وای فای و نصب برنامه ThinQ LG بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید به بسیاری از تنظیمات داخلی یخچال از راه دور دسترسی داشته باشید.

از جمله اینکه به راحتی دمای یخچال را تنظیم کنید و … . همچنین سیستم عیب یاب هوشمند این یخچال، شما را از وجود مشکلات پیش آمده در اسرع وقت مطلع می‌سازد. مشکلاتی از جمله کاهش یا افزایش ناگهانی دما، هشدار بازماندن درب و … را با ارسال پیغامی بر روی گوشی هوشمندتان شما را آگاه می‌کند تا نسبت به حل آن‌ها اقدام نمایید.

 

در آخر

یخچال فریزر GC-J257CAEC ال جی با ظرفیت 30 فوت برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مناسب و جوابگو بوده و با جای دادن امکانات و قابلیت‌های مهم و جذاب به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شده است. ظاهر زیبا و آراسته‌ی این یخچال، نگاه زیبا پسندان زیادی را به سمت خود کشانده است.

هماهنگی رنگ نقره‌ای این محصول با دیگر دکوراسیون آشپزخانه ترکیب مدرنی را می‌ آفریند. وجود محفظه‌ها و طبقه‌بندی‌های درست و اصولی یخچال منجر شده تا انواع موادخوراکی اعم از تخم مرغ، لبنیات، انواع بطری و دیگر موادغذایی را مختص به جای خود مرتب و منظم چیده و از طرفی دیگر دسترسی به آن‌ها به آسانی صورت پذیرد. موتور توانمند اینورتر خطی این یخچال ساید J257 کارکردی عالی و بهینه را سالیان سال برایتان رقم خواهد زد.

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه