آخرین بروز رسانی: 4th سپتامبر, 2023

معرفی تلویزیون هایسنس مدل HISENSE A62H

تلویزیون هایسنس مدل HISENSE A62H، از نمایشگرهای اقتصادی بازار، تلویزیون هایسنس A62H است که صرفاً به عنوان نمایشگر خانگی پا به عرصه رقابت گذاشته است. این مدل که در سال 2022 تولید شده؛ دارای کیفیت تصویری 4K با تکنولوژی LED می‌باشد و با توجه به ساخت کشور چین بودنش، بازدهی خوبی در صدا و تصویر ارائه می‌دهد. همچین تلویزیون هایسنس خوش قیمتی از سری 6 نسخه به روز مدل A61G در سال 2021 می‌باشد که در آن شاهد بروزرسانی هایی در بخش پردازنده، سیستم عامل و طراحی هستیم.

معرفی تلویزیون هایسنس 4K مدل HISENSE A62H

معرفی تلویزیون هایسنس مدل HISENSE A62H، از نمایشگرهای اقتصادی بازار، تلویزیون هایسنس A62H است که صرفاً به عنوان نمایشگر خانگی پا به عرصه رقابت گذاشته است. این مدل که در سال 2022 تولید شده؛ دارای کیفیت تصویری 4K با تکنولوژی LED می‌باشد و با توجه به ساخت کشور چین بودنش، بازدهی خوبی در صدا و تصویر ارائه می‌دهد. همچین تلویزیون هایسنس خوش قیمتی از سری 6 نسخه به روز مدل A61G در سال 2021 می‌باشد که در آن شاهد بروزرسانی هایی در بخش پردازنده، سیستم عامل و طراحی هستیم.

تلویزیون هایسنس A62H تولید شده سال 2022 جزو مدل‌های اقتصادی بوده، که مجبور به پرداخت هزینه هنگفت بابت آن نیستید، همچنین از امکانات و قابلیت‌های هوشمندی هم در کنار طراحی شیک با فریم باریک برخوردار می‌باشد. این مدل یکی از بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هایسنس در سال 2022 است.

این تلویزیون در کنار طراحی بی‌عیب و نقص، صحنه‌هایی جذاب با کیفیت تصویر فوق العاده 4K و رزولیشن 2160*3840 پیکسل را به نمایش می‌گذارد.

 

لیست تلویزیون های هایسنس در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس

تلویزیون هایسنس 32 اینچ اسمارت مدل HISENSE 32A4

تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت مدل HISENSE 43A4

تلویزیون هایسنس 43 اینچ 4K مدل hisense 43A61H

تلویزیون هایسنس 50 اینچ 4K مدل hisense 50A61H

تلویزیون هایسنس 75 اینچ 4K مدل hisense 75A62H

تلویزیون هایسنس 65 اینچ 4K مدل hisense 65A62H

تلویزیون هایسنس 75 اینچ 4K مدل hisense 75A61H

تلویزیون هایسنس 43 اینچ 4K مدل hisense 43A62H

تلویزیون هایسنس 75 اینچ 4K مدل hisense 75A6H

تلویزیون هایسنس 50 اینچ 4K مدل hisense 50A62H

تلویزیون هایسنس 65 اینچ 4K مدل hisense 65A61H

تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4K مدل hisense 55A62H

تلویزیون هایسنس 65 اینچ 4K مدل hisense 65A6H

تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4K مدل hisense 55A61H

تلویزیون هایسنس 43 اینچ 4K مدل hisense 43A6H

تلویزیون هایسنس 50 اینچ 4K مدل hisense 50A6H

 

معرفی تلویزیون هایسنس مدل HISENSE A62H

سایزبندی تلویزیون A62H هایسنس

اندازه‌های متنوعی برای این مدل در نظر گرفته شده است و شامل؛43, 55, 65, 70, 75 اینچ می‌باشند، که سایزهای بزرگ نیز دارند و همین نشان می‌دهد برای متراژهای بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچین سایزبندی بزرگی نیاز به پایه‌های مقاومی هم دارد و خبر خوب این است با وجود پایه‌های دو شاخه‌ای محکمی که در دو طرف پنل قرار دارند، مشکلی به وجود نیامده و از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

سایزهای موجود تلویزیون هایسنس A62H

تلویزیون هایسنس 43 اینچ 4K مدل hisense 43A62H

تلویزیون هایسنس 50 اینچ 4K مدل hisense 50A62H

تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4K مدل hisense 55A62H

تلویزیون هایسنس 65 اینچ 4K مدل hisense 65A62H

تلویزیون هایسنس 75 اینچ 4K مدل hisense 75A62H

 

طراحی تلویزیون هایسنس A62H

طراحی و ساخت مدل HISENSE A62H  به شیوه ای کاملا مدرن و امروزی انجام شده است. این تلویزیون مطابق تلویزیون های ساخته شده از برند های مشهور دارای طراحی بدون فریم است یعنی در سه طرف نمایشگر کمترین میزان حاشیه استفاده شده است که کاملا محو می باشد و اصلا قابل مشاهده نیست. اما حاشیه قسمت پایین تا حد کمی قطر دارد و لوگوی هایسنس روی ان حک شده است. بدنه بسیار ظریف و باریک تلویزیون مدل HISENSE A62H قابلیت وصل شدن به دیوار را فراهم می کند.

 

طراحی ظاهری A62H

پایه های تلویزیون به صورت دوشاخه تعبیه شده است و دارای مقاومت بالا هستند. این پایه ها جلوه ای بسیار زیبا به تلویزیون داده است و به رنگ مشکی هماهنگ با قسمت های دیگر طراحی شده است. این پایه ها را می تواند از تلویزیون برای اتصال ان به دیوار به اسانی جدا کرد. در قسمت پشتی تلویزیون یک قسمت مستطیلی شکل وجود دارد که پورت ها و درگاه های ارتباطی مختلف به صورت کاملا منظم روی ان چیده شده است. با طراحی منظم و در نظر گرفتن قسمت جداگانه برای درگاه های ارتباطی ظاهری منظم تر برای تلویزیون ایجاد شده است و دیگر شاهد بهم ریختگی سیم ها روی ان نخواهیم بود.

 

کیفیت‌ تصویر فورکی نمایشگر A62H

همانگونه که کیفیت تصویر در تلویزیون به عنوان یک پارامتر اساسی معرفی شده است، بنابراین تلویزیونی که خریداری می کنید جای خود دارد از کیفیت تصویری عالی برخوردار باشد، حال آن که یک محصول جدید هم باشد. تلویزیون A62H یک وسیله پیشرفته است که با داشتن سبکی متفاوت از قابلیت ها قادر به ایجاد صحنه های نابی است. توانایی ارائه صحنه های جنجالی این تلویزیون بی نظیر است و هیچ مشکلی در مورد تاری دید را ایجاد نمی کند.

از کیفیت بالای این تلویزیون لذت فراوانی خواهید برد و به عنوان یک محصول بدون رقیب در منزل شما صحنه های دور از انتظار تان را خلق میکند. هایسنس یک کمپانی موفق است که از کیفیت تصویر 4K برای این تلویزیون استفاده کرده است. بنابراین به عنوان پرفروش ترین مدل های موجود در بازار تلویزیون هایسنس A62H در صدر جدول قرار گرفته است. تصویر های باورنکردنی در تلویزیون را شاهد خواهید بود و با داشتن 8 میلیون پیکسل قدرتی بالاتر از تلویزیون های معمولی به میزان 4 برابر بیشتر دارد.

پردازنده تصویر 4 هسته

موتور پردازنده تصویر 4 هسته با قابلیت ارتقاء کیفیت میزان کنتراست تصاویر را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند کاربر همواره صحنه‌هایی با کیفیت فورکی واقعی را مشاهده کند. تکنولوژی HDR و نرخ رفرش ریت 60 هرتز از دیگر دارایی‌های این تلویزیون در بخش تصویر هستند. اسپیکرهای داخلی این تلویزیون با بهره‌گیری از فناوری‌های صوتی DTS و دالبی دیجیتال شما را به شنیدن صداهایی همه جانبه و چند بعدی دعوت می کنند.

 

تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4K مدل hisense 55A62H

پردازشگر A62H

در بسیاری از تلویزیون های هوشمند جهت بالابردن کیفیت تصویر و صدای تلویزیون و بهبود کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی و همچنین ارتقاء طیف رنگ قابل نمایش در خروجی از یک ابزار کمکی بهره گرفته می شود. این ابزار کمکی را معمولاً با پردازشگر می‌شناسند. در واقع پردازشگر ها با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که برای آنها تعریف شده است،

 

پردازشگر تصویر قدرتمند Quad core processor

به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر در خروجی کمک می کند. روش کار آنها به این صورت است که قبل از اینکه تصاویر در خروجی به نمایش در بیایند، به صورت فریم به فریم تصاویر را مورد انالیز و تحلیل قرار می‌دهند و با بهبود کیفیت آن را در خروجی نمایش خواهند داد. در تلویزیون A62H از پردازشگر تصویر قدرتمند Quad core processor استفاده گردیده است.

معرفی تلویزیون هایسنس مدل HISENSE A61H

رفرش ریت 60 هرتز A62H

نرخ تازه سازی تصویر در این تلویزیون برابر 60 هرتز می باشد که این نرخ تازه سازی یا همان رفرش ریت با کمک پردازشگر تصویر می تواند نویز موجود در تصاویر را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد و تصاویر را به صورت شفاف و روان در اختیار بیننده قرار دهد.

 

UHD Upscaler

قابلیت ارتقاء تصویر یا همان UHD Upscaler می باشد که با استفاده از این قابلیت اگر تصاویر دریافتی از مبدأ یا تصاویری که از تلویزیون در حال پخش می باشد،

دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد، کیفیت ان تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه نیازی نیست که کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین سطح و استاندارد ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

 

معرفی تلویزیون هایسنس ارزان قیمت و با کیفیت hisense tv

 

صدای حیرت انگیز و رسا با تلویزیون هایسنس A62H

کیفیت تصویر عالی به همراه پخش صدای توانمند و رسا به تماشای تلویزیون و محتوا جذابیت خاص و خارق العاده می دهد. این تلویزیون هایسنس سیستم صوتی کارآمد دارد و صدا را با توان 20 وات از راه 2 کاناله پخش می کند. این میزان صدا نیاز صوتی کاربران را پاسخ می دهد و باعث می شود تا به هنگام تماشای تلویزیون به طور کامل مخاطب محو در پخش تصویر شود. این تلویزیون برای جبران توان کم دستگاه فناوری های صوتی را ارائه می دهد که با قوی نمودن بیس صدا توان سیستم صوتی را ارتقا می دهند.

فناوری DTS کمک می کند تا با مدیریت عالی صدا در زمان مناسب و خاموش نمودن بعضی از بلندگوها صدای متناسب با هر سکانس و لحظات هیجانی پخش شود و مخاطب حس واقعی و نزدیکی به محتوای در حال پخش داشته باشد. این فناوری علاوه بر فراگیرشدن مود صدا، صداگذاری را با کمترین میزان نویز پخش می کند.

این تلویزیون با داشتن پورت خروج صدای دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا با اتصال سیستم صوتی مجزا توان صوت را ارتقا دهید و مهمانی و مجالس های خود را پر انرژی تر کنید. این تلویزیون با داشتن فناوری Clear Voice تمام نویز های صدا را کاهش می دهد و با تقویت نمودن گفتار طبیعی و مکالمات تجربه ی بهتری از تماشای محتوا را نصیب مخاطبان خواهد کرد. با خرید این نمایشگر زیبا به فضای مجالس و مهمانی هایتان انرژی دهید و هر محتوا و برنامه ای را با صدا گذاری عالی نظاره گر باشید.

قابلیت هوشمند بودن هایسنس HISENSE

هایسنس مدل A62H دارای برنامه های مختلف و کاربردی است که انها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون از سیستم عامل  VIDDA برخوردار است که شما می توانید از امکانات مختلف ان استفاده کنید. تلویزیون هایسنس دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB  است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

 

تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4K مدل hisense 55A61Hاشتراک گذاری در تلویزیون هایسنس A62H

برخی افراد، در حین خرید تلویزیون فکر می کنند شاید پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی اهمیت چندانی ندارد، اما باید بگوییم که این از واقعیت دور است. تلویزیون  A62H دارای 3 پورت HDMI2.0 و 2 عدد ورودی USB2.0 می باشد که پذیرای اتصال به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ، کنسول بازی، موبایل و فلاش مموری هستند. در کنار این‌ها، اتصال بلوتوث نسخه 5.0 به صورت بی سیم، ارتباط با دستگاه های دیجیتال را برقرار می سازد سیستم عامل اندروید، کروم‌کست داخلی، پورت HDMI، پشتیبانی از وای‌فای و بلوتوث از دیگر امکانات این تلویزیون هستند.

 

Google Assistant

یکی از قابلیت های این تلویزیون دستیار صوتی Google Assistant که توسط ان میتوانید به وسیله  صدای خود اعمال مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهیدو به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید. همچنیثن می توانید با استفاده از قابلیت بلوتوث و وای فای دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت یا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

 

امکانات نوین با سیستم عامل Vidda در تلویزیون A61H

تلویزیون های امروزی علاوه بر داشتن بهترین حالت نمایشی از تصویر و صدا برای ارتقاء کیفیت خود و ارائه دادن خدمات فراتر از نمایشگر، تلویزیون ها را مجهز به سیستم عامل مختص به خود کرده اند. برند خوش نام هایسنس از سیستم عامل Vidaa در تلویزیون A62H استفاده نموده است. این سیستم عامل بر پایه ی سیستم عامل اندروید است و علاوه بر خدمات نوین که در بر می گیرد کارایی بسیار راحت دارد. این سیستم عامل در وهله ی اول با اتصال تلویزیون به اینترنت سبب می شود تا مخاطبان به راحتی به پلتفرم و برنامه های اینترنتی دسترسی داشته باشند و در صفحه ی نمایش وسیع تلویزیون هرآنچه را که می خواهند پیدا نمایند.

این سیستم عامل با داشتن مرورگر وب به کاربران این اجازه را می دهد تا به جستجوهای متنوعی بپردازند و هر اپ و برنامه ای که نیاز داشتند راه اندازی کنند. این تلویزیون هم چنین با داشتن قابلیت اتصال به موبایل به شما این امکان را می دهد تا موبایل های خود را به تلویزیون متصل نمایید و برنامه های داخل گوشی، اطلاعات، تصاویر و فیلم ها را در صفحه ی نمایش وسیع تلویزیون شاهد باشید.

دستیار صوتی گوگل و الکسا این تلویزیون دستورات صوتی کاربران را دریافت می کنند و با فهم بالای گفتار طبیعی کاربران هر خواسته ای که از تلویزیون دارند را در سریع ترین زمان ممکن به اجرا در می آورند. با کمک این دستیارهای صوتی می توانید تلویزیونتان را با کنترل صوتی عالی مدیریت نمایید. ریموت کنترل این تلویزیون با طراحی هوشمندانه و به روز به شما این امکان را می دهد تا تسلط بیشتری به تلویزیون خود داشته باشید و خواسته های خود را بدون نیاز به تایپ کردن تنها از طریق انتقال صدا از تلویزیون خود بخواهید.

 

انواع تلویزیون های هایسنس موجود در بانه لوکس

جهت بازدید از سایت اصلی کلیک کنید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه