سرخ کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU-800

Unie fryer without oil 8 liters model UNIE UE-800Unie fryer without oil 8 liters model UNIE UE-800
دسته‌بندی: , , شناسه محصول: UE-800
  • سرخ کن بدونه روغن
  • سازنده : یونی UNIE
  • مدل :UE-800
  • ۱۸۰۰ وات
  • ظرفیت: ۸ لیتر
  • قابلیت تنظیم دما بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد
  • تامیر تنظیم زمان
  • دارای 8برنامه پخت غذا
  • دارای سبد جداشونده

تومان5.500.000

BANEHLOX BANER11 BANEHLOX-BANER11
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

Unie fryer without oil 8 liters model UNIE UE-800

سرخ کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU-800

سرخ کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU-800 از جدیدترین و بهترین سرخ کن های موجود در بازار است،

سرخ کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU-800

خرید سرخ کن یونی

یکی از ملزومات هر آشپزخانه سرخ کن‌ها هستند. در حال حاضر شرکت‌های سازنده مختلفی در سراسر نقاط جهان به طراحی و تولید انواع مختلف این محصولات اشتغال دارند و تجهیزات خود را با ویژگی‌ها، کیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. از جمله این برندها می‌توان به شرکت سازنده چینی یونی UNIE اشاره کرد. این مجموعه، سرخ کن ۸ لیتری یونی را با کیفیتی بسیار بالا فراهم کرده و آن را مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته است.

در حال حاضر سرخ کن ۸ لیتری یونی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود. به همین دلیل عده زیادی از افراد به خرید این محصول تمایل پیدا کرده‌اند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید بهتر است پیش از خرید سرخ کن یونی با برخی از ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU 800 .01

ویژگی‌های سرخ کن یونی

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال فراوان از این محصول و اقدام به خرید سرخ کن یونی، حجم بالای ۸ لیتری آن است. از سوی دیگر این محصول راندمان و کارایی بسیار بالایی هم دارد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد سرخ کن یونی از دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت یونی است. به همین دلیل وجود آن در آشپزخانه شما دکوراسیونی جذاب و شکیل ایجاد خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کالا عملکرد رژیمی و مکانیزم بدون روغن آن است. سرخ کن بدون روغن یونی به شما کمک می‌کند تا طعم و مزه غذاهای سالم را امتحان کنید.

با استفاده از این محصول این امکان را دارید که انواع مختلفی از غذاهای مد نظر خود را با استفاده از کمترین میزان روغن و یا حتی بدون روغن سرخ نمایید.

این محصول شرکت یونی با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای فراهم شده که به آن تکنولوژی گردش هوای سریع ۳۶۰ درجه گفته می‌شود.

دیگر فناوری به کار رفته در طراحی و تولید این محصول، فناوری حرارت دایره‌ای است که کارایی و راندمان بسیار بالایی هم دارد. وجود این فناوری به شما این امکان را می‌دهد تا پختی سریع و یکنواخت را تجربه کنید.

این سرخ کن به ۸ برنامه پیش فرض مخصوص پخت کیک، پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده، میگو، ماهی، استیک، مرغ و بیکن مجهز شده است. برخورداری از پنل دیجیتال با صفحه نمایشگر لمسی از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

با تنظیم دستی سرخ کن یونی و برنامه‌های آن می‌توانید امکان پخت انواع متنوعی از غذاها را برای خود فراهم سازید و یا از عملکرد مکث و ادامه فرآیند پخت به صورت خودکار و به منظور بررسی بهتر غذاها استفاده کنید.

این محصول به سیستم حفاظت از گرم شدن بیش از اندازه نیز تجهیز شده و هیچگونه بوی نامطبوع و یا دود در هنگام کار کردن به وجود نمی‌آورد. سر و صدای تولید شده توسط سرخ کن ۸ لیتری یونی چیزی در حدود ۶۵ دسی بل است.

سرخ کن شرکت یونی به همراه یک سبد نچسب با امکان جداشدن از دستگاه به خریداران واگذار می‌گردد و شما می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU 800 .02

خرید سرخ کن یونی 8 لیتری به دلیل برخورداری از سیستم هشدار دهنده و خاموش کننده خودکار، توان ۱۸۰۰ واتی، بدنه از جنس استیل و با کیفیت، صرف زمانی بسیار محدود برای پخت نسبت به اجاق گاز و … خریدی کاملا مناسب و مقرون به صرفه و برای خانواده‌های ۱ تا ۸ نفره مناسب و کاربردی است.

خرید سرخ کن یونی برایه همه

  • کسانی که از غذاهای منجمد آماده برای طبخ زیاد استفاده می کنند
  • که در منزل فر یا مایکروفر ندارند
  • کسانی که هوس خوردن غذاهای ترد و کم چرب مانند چیپس سبزیجات دارند
  • کسانی که در فصل تابستان با روشن کردن گاز یا فر خانه یشان بسیار گرم میشود!
  • از همه مهمتر به سلامتیشان اهمیت میدهند

چند دلیل مهم برای خرید این سرخ کن به تمامی مشتریان عزیز و این سرخ کن ۸ لیتر واقعی میباشد و از نظر گنجایش بسیار عالی و مقرون به سرفه نسبت به سرخ کن های فیلیپس و بوش و سایر برندهای معروف میباشد. از لحاظ کیفیت هیچگونه تفاوتی ندراند!

 

جهت بازدید از سایت اصلی کلیک کنید

بازدید از انواع سرخ کن های موجود در بانه لوکس

بررسی تخصصی

Unie fryer without oil 8 liters model UNIE UE-800

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن یونی بدونه روغن 8 لیتر مدل UNIE EU-800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *