سرخ کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US-6800

Unie fryer without oil 7 liters model UNIE US-6800Unie fryer without oil 7 liters model UNIE US-6800
دسته‌بندی: , , شناسه محصول: UNIE US-6800
  • نام تجاری: UNIE
  • مدل: Unie US- 6800
  • رنگ: مشکی براق اصلی
  • ظرفیت: 7 لیتر
  • قدرت گریل/بخار: 1700 وات/ 900 وات
  • ولتاژ: 220 ولت
  • محدوده دما: 80-200 درجه سانتیگراد
  • جنس: فولاد ضد زنگ 304 و پلاستیک PP
  • تکنولوژی: Rapid air + Steam Active
  • کنترل: پنل LED
  • حجم سینی سرخ کردنی: 7 لیتر; ظرفیت مخزن آب: 1.2 لیتر
  • ابعاد: 324 x 398.3 x 403.7 میلی متر
  • وزن خالص: 6 کیلوگرم
  • وزن با بسته بندی: 8 کیلوگرم
  • لوازم جانبی: سینی روغن گیری، سینی سرخ کردنی، سینی پخت
  • مبدا برند: ویتنام

تومان4.350.000

BANEHLOX BANER11 BANEHLOX-BANER11
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

Unie fryer without oil 7 liters model UNIE US-6800

سرخ کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US-6800

 

سرخ کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US-6800 با 9 آیتم منو و 3 حالت دستی راحت به عنوان یکی از چند منظوره ترین لوازم آشپزخانه در بازار رتبه بندی می شود.

کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US 6800 .01

ویژگی های ویژه سرخ کن بخار UNIE US-6800

سرخ کن , بخارپز چند کاره

شما می توانید از منوهای از پیش تنظیم شده در کنترل پنل مانند بخارپز کردن سبزیجات، ماهی، تخم مرغ انتخاب کنید. مرغ سرخ شده، گوشت کبابی، کیک پخته شده و غیره. یا می توانید دما و زمان را برای غذاهای خلاقانه دیگر تنظیم کنید.

تا 10 وسیله مختلف آشپزخانه را جایگزین کنید

با در دست داشتن دستگاه فوق العاده سرخ کن Unie US-6800 می توانید حجم وسایل آشپزخانه که فضای آشپزخانه را اشغال می کنند مانند فر، سرخ کن، اجاق پیتزا، توستر و دستگاه های جوشاندن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. سرخ کن عمیق، مایکروویو یا اتوکلاو.

داشتن یک آشپزخانه تمیز، زیبا و مدرن در رویا به لطف ظاهر سرخ کن بخار Unie US-6800. 10 وسیله آشپزخانه که فضای زیادی را اشغال می کنند در یک محصول فوق العاده جمع می شوند.

گاز بخارپز با ظرفیت 7 لیتر برای کل خانواده

بخار سرخ کن Unie US-6800 دارای ظرفیت 7 لیتر است که برای خانواده های 4-6 نفر یا بیشتر مناسب است. پخت هزاران غذای خوشمزه از سرخ شده، کبابی گرفته تا بخارپز، خشک شده، پخته، Unie US-6800 همگی می توانند تنها با لمس یک دکمه “زیبا” باشند.

پخت و پز در سرخ کن
دارای فناوری پیشرفته: Rapid Air و Steam Active

این اولین ترکیبی است که در بازار ویتنامی ظاهر می شود – ترکیبی از فناوری سرخ کردن بدون روغن پیشرفته Rapid Air و فناوری بخار فوق گرم Steam Active به غذاهای شما کمک می کند تا بهترین طعم را داشته باشند.

 

فناوری Rapid Air:

غذا را با استفاده از حرارت هوا طبخ می کند. نوار حرارتی (Mayso) همراه با یک فن کانوکشن 360 درجه هوای گرم را در اطراف قابلمه داخلی به گردش در می آورد تا غذا در داخل لذیذ و از بیرون ترد شود.

 

فن آوری Steam Active:

از بخار متناوب استفاده می کند، سوزاندن سطح را به حداقل می رساند، غذا را از بیرون ترد می کند اما داخل آن هنوز نرم و مرطوب است، غذا به سطح عالی از شیرینی نرم می رسد، بدون اینکه خشک شود مانند زمانی که با ماهی تابه سنتی یا تابه قدیمی تر سرخ می شود. سرخ کن بادی نسل

آسان برای استفاده – ایمنی تضمین شده

استفاده از سرخ کن بخار Unie US-6800 نیز بسیار ساده است، حتی افراد مسن نیز می توانند تنها با لمس پنل لمسی، محصول را تجربه کنند. صدای همراه هنگام فشار دادن دکمه، شروع یا پایان برنامه بخارپز به کاربران کمک می کند تا در آشپزی فعال تر باشند.

حالت خاموش شدن خودکار هنگام بلند کردن سبد سرخ کردنی یا تمام شدن آب، عملکرد کارآمد و به موقع را تضمین می کند و ایمنی مطلق را برای مشتریان تضمین می کند.

حالت نهایی تمیز کردن بخار

بهبود قابل توجه در خط سرخ کن بخار مدرن در حالت تمیز کردن بخار بسیار موثر نهفته است. Unie US-6800 از گرمای بخار برای نرم کردن کثیفی ها، پلاک های غذایی طولانی مدت موجود در سبدهای سرخ کردنی و سینی های پخت استفاده می کند. در نتیجه باکتری های مضر را از ورود به غذا حذف می کند، سوزش را محدود می کند که باعث بوی نامطبوع می شود. به لطف آن، زنان وقت آزاد بیشتری برای مراقبت از خود و خانواده خود دارند. خیلی فوق العاده است، اینطور نیست!
مشخصات UNIE Steam Fryer US-6800

کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US 6800 .02

نمای کلی محصول UNIE Steam Fryer US-6800

سرخ کردن با بخار آب چیست؟

سرخ کردن با بخار آب یک روش فرآوری است که برای کاهش مقدار روغن سرخ کردنی قابل تحمل توسط بدن، پیروی از روند محبوب تغذیه سالم Eat-clean متولد شده است.

یکی از برجسته ترین و پرافتخارترین محصولات ترکیبی از فناوری بخارپز و سرخ کردن بدون روغن، سرخ کن است.

سرخ کن بخار چیست؟

Steam Air Fryer در حال حاضر یک مفهوم نسبتاً جدید برای مصرف کنندگان ویتنامی است. در واقع، از زمان راه اندازی، سرخ کن بخار به لطف توانایی پخت و پز درجه یک خود، مورد توجه و بازخورد خوبی از سوی مشتریان قرار گرفته است.

ترکیبی عالی از فناوری سرخ کردن بدون روغن و فناوری بخار فوق گرم، محصول سرخ کن بخار محبوبی را در بازار ایجاد کرده است. کاربران می توانند از این دستگاه غذاهای ترکیبی سرخ شده، بخارپز یا بخارپز درست کنند. غذای ساخته شده از سرخ کن بخار خشک یا خام پخته نمی شود، در عوض، محصولات نهایی داخل مرطوب، از بیرون ترد هستند، مواد مغذی را حفظ می کنند و به ویژه برای سلامتی مفید هستند.
ساختار سرخ کن Unie US-6800

جهت بازدید از سایت اصلی کلیک کنید

بازدید از انواع سرخ کن های موجود در بانه لوکس

بررسی تخصصی

Unie fryer without oil 7 liters model UNIE US-6800

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن یونی بدونه روغن 7 لیتر مدل UNIE US-6800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *