آخرین بروز رسانی: 11th فوریه, 2023

خرید مطمئن با مناسبترین قیمت از بانه و بندر گناوه در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس

خرید اینترنتی فرآیند خرید کالا و خدمات از بازرگانان از طریق اینترنت است. از زمان ظهور شبکه جهانی وب، بازرگانان به دنبال فروش محصولات خود به افرادی که وقت خود را در اینترنت می گذرانند، هستند. خریداران می توانند به راحتی و از منزل خود به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و هنگام نشستن در مقابل رایانه ، به خرید اینترنتی بپردازند اما همیشه خریدهای اینترنتی نگرانی هایی نیز به همراه دارد

خرید اینترنتی فرآیند خرید کالا و خدمات از بازرگانان از طریق اینترنت است. از زمان ظهور شبکه جهانی وب، بازرگانان به دنبال فروش محصولات خود به افرادی که وقت خود را در اینترنت می گذرانند، هستند. خریداران می توانند به راحتی و از منزل خود به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و هنگام نشستن در مقابل رایانه ، به خرید اینترنتی بپردازند اما همیشه خریدهای اینترنتی نگرانی هایی نیز به همراه دارد مثلا اصلی نبودن محصول و همچنین از به خطر افتادن اطلاعات بانکی و دیررسیدن از نمونه مشکلات خرید اینترنتی می باشد.امروزه محصولات تقلبی می توانند تهدیدی برای ایمنی مصرف کنندگان باشند. با توجه به اینکه تولید محصولات تقبلی در همه بخش ها و صنعت ها افزایش یافته است، تشخیص کالای اصل از  تقلبی به یک چالش بزرگ برای همه در سراسر جهان تبدیل شده است. به خصوص این روزها که خرید آنلاین گسترش یافته و خریداران پس از خرید و تحویل محصول درب منزل، آن را مشاهده می کنند. بنابراین باید به دنبال راهی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالاها باشیم. اولا باید از سایت های معتبر خرید کنیم ثانیا تحقیقات لازم را در مورد محصول مورد نظر انجام دهیم تا در نهایت به دام متقلبن نیافتیم.

خرید بی نظیر و مطمئن از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس

فروشگاه اینترنتی بانه لوکس یکی از سایت های معتبر با سابقه کاری فراوان سعی بر آن داشته تا با محصولات کاملا اورجینال و اصلی در خدمت مشتریان عزیز باشد و تجربه خرید بی نظیری را هدیه کند. فروشگاه بانه لوکس تمامی محصولات را با اصالت کامل و گارانتی معتبر آن به فروش میرساند و رویه ارسال کالا بسته به شهر مقصد می باشد که از یک تا سه روز کاری طول میکشد ما درفروشگاه بانه لوکس سعی داریم بهترین قیمت و البته بالاترین کیفیت رو به شما عزیزان هدیه بدهیم. کالاهای عرضه شده در بانه لوکس شامل انواع  لوازم صوتی و تصویری ، انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ و لوازم سرمایشی گرمایشی که شامل انواع کولرها است می باشند که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم .

معرفی انواع لوازم صوتی و تصویری

لوازم صوتی و تصویری دستگاه ها و سیتم های برقی هستند که جهت مفرح کردن محیط کار و محیط خانه شما به کار می روند و در واقع برای راحتی و سرگرمی و مدرن کردن زندگی ساخته شده اند. از مهمترین لوازم صوتی و تصویری می توان به تلویزیون ،ساندبار، سیستم صوتی دالبی ، سینماهای خانگی ، پخش های بلوتوثی ، پخش های ماشین ، کنسول های بازی ، دوربین و تجهیزات تصویربرداری ، پخش کننده های  دی وی دی و… اشاره کرد. برندها و شرکت‌های بسیاری در این گروه فعال هستند که بسیاری از آنها در ایران دارای نمایندگی‌های معتبری هستند که دستگاه‌های تولیدی این شرکت‌ها را گارانتی و وارانتی می‌کنند. در این بین می‌توان به شرکت‌هایی مانند پاناسونیک، ال‌جی، سونی، سامسونگ، فیلیپس ، هایسنس ، شارپ ، شیاومی ، توشیبا ، کی الک ، ایولی ، جی پلاس ، اسکای ورث ، ایکس ویژن و … اشاره کرد که هرکدام در بخش یا بخش‌هایی از گروه لوازم صوتی و تصویری فعال هستند.

تلویزیون:

تلویزیون یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم صوتی و تصویری می باشد تلویزیون یک عضو جدا نشدنی از زندگی همه ماست که بخشی از نیازهای روزمره ما را تامین می‌کند. این قاب جادویی نه تنها در خانه ما، بلکه در سایر محیط‌ها مانند محل کار، کلاس‌های آموزشی و … نیز کارایی دارد و زندگی بدون آن تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد. در ابتدا شاید خریدن تلویزیون راحت‌ترین کار دنیا به نظر برسد. فکر می‌کنید قرار است به فروشگاه بروید. تلویزیون مورد علاقه‌تان را در یک چشم بر هم زدن پیدا کنید. هزینه‌ی خریدش را پرداخت کنید و با یک تلویزیون جدید به خانه برگردید؛
اما به محض جست‌وجو در اینترنت یا واردشدن به فروشگاه متوجه دشواری تصمیم می‌شوید. برندها، مدل‌ها، قابلیت‌ها و صد البته قیمت‌های مختلف ذهن‌تان را درگیر می‌کند. برندهای معتبر تلویزیون شمل : پاناسونیک، ال‌جی، سونی، سامسونگ، فیلیپس ، هایسنس ، شارپ ، شیاومی ، توشیبا ، کی الک ، ایولی ، جی پلاس ، اسکای ورث ،استار ایکس ، ایکس ویژن و … هستند که همگی در سایزهای 24 اینچ تا 85 اینچ تولید و روانه بازار شده اند . اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، در مورد آن تحقیق کرده و از سایت ها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید .همچنین می توانید برای مشاهده قیمت و راهنمایی های بیشتر و خرید تلویزیون به سایت اینترنتی بانه لوکس مراجعه فرمایید کارشناسان ما 24 ساعته آماده ارائه هر گونه راهنمایی و اطلاعات می باشند.

با خرید انواع تلویزیون های باکیفیت و کاملا اصلی در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس نهایت رضایت از خرید را به خود هدیه دهید.

خرید انواع تلویزیون های سامسونگ

خرید انواع تلویزیون های ال جی

خرید انواع تلویزیون های سونی

خرید انواع تلویزیون های هایسنس

خرید انواع تلویزیون های شیاومی

خرید انواع تلویزیون های پاناسونیک

خرید انواع تلویزیون های کی الک

خرید انواع تلویزیون های استار ایکس

خرید انواع تلویزیون های ایولی

ساندبار:

ساندبار از سری لوازم صوتی و تصویری می باشد که پخش‌کننده‌ی صوت به‌صورت ستونی است که در حالت افقی در جلوی تلویزیون شما قرار می‌گیرد تا صدا را با حجم و البته کیفیت بیشتر پخش کند. ساندبارها یکی دیگر از لوازم صوتی و تصویری می باشند و شاید بهترین گزینه برای گرفتن تجربه‌ی صوتی خوب از تلویزیون هستند . ساتدبارها دستگاه هایی هستند که به فضای کمی برای نصب یا قرارگیری خود احتیاج دارند و معمولا در مکانی در پایین و جلو تلویزیون قرار داده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های خوب چنین دستگاه‌هایی این است که به راحتی و صرفا با یک کابل به تلویزیون متصل می‌شوند و این گونه دیگر خبری از مدیریت سیم‌ها و بلندگو‌های پرتعداد تجهیزاتی همانند سینمای خانگی نخواهد بود.

خرید انواع ساندبار در بانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع ساندبار ال جی

انواع ساندبار سامسونگ

انواع ساندبار سونی

سیستم صوتی:

سیستم های صوتی نیز از لوازم صوتی و تصویری می باشند. سیستم‌‌‌‌‌‌های صوتی جهت تقویت صدا استفاده می شوند که این کار را به وسیله اجزای الکتریکی موجود در دستگاه‌ها انجام میدهند.

Sound reinforcement system اصطلاحیست که به این سیستم‌ها داده‌اند. سیستم‌‌‌‌‌های صوتی در ابعاد متفاوتی کاربرد دارند. اگر در ابعاد کوچک استفاده شوند به آن‌ها pa system میگویند که از یک بلندگو دارای آمپلی فایر و میکروفونی که به آن متصل است تشکیل شده اند. باندها در pa system از نوع اکتیو هستند. از این سیستم‌ها در پخش صدای ساز نوازنده یا صدای سخنران استفاده میشود. سیستم‌‌‌‌‌های صوتی میتوانند در ابعاد بزرگتر باشند که در این صورت نیاز به چند مهندس صدا برای تنظیم و بهبود کیفیت صدا است. این سیستم‌ها شامل باند, میکسر, میکروفون, پاور, پروسسور سیگنال و سایر دستگاه‌‌‌‌‌های مورد نیاز است که میتوانند صدای زنده یا ضبط شده را پخش کنند.

خرید انواع سیستم های صوتی دربانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع سیستتم صوتی سونی

انواع سیستتم صوتی ال جی

انواع سیستتم صوتی پاناسونیک

انواع شیک سونی

سینما خانگی:

از دیگر لوازم صوتی و تصویری سینماهای خانگی می باشند. سینمای خانگی یک دستگاه دی وی دی پلیر است که دارای شش بلند گو شامل لفت فرونت- رایت فرونت- مفت پیر- رایت پیر- ساب وافر- سنتر میباشد که بنا به قدرت امپلی فایر تعبیه شده در داخل دی وی دی دارای قدرت های خروجی متفاوت میباشد. شما میتوانید صدای تلویزیون را از طریق سینمای خانگی بشنوید و لذت بیشتری ببرید و یا سی دی و دی وی دی صوتی گوش دهید ….. تماشای فیلمهایی که سیستم صدای دالبی داشته باشد با سینمای خانگی بسیار لذت بخش است.

خرید انواع سینما خانگی دربانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع سینما خانگی ال جی

انواع سینما خانگی سامسونگ

انواع سینما خانگی سونی

انواع سینما خانگی پاناسونیک

معرفی انواع لوازم خانگی

لوازم خانگی، دستگاه‌هایی هستند که کارهای روزانهٔ خانه‌داری را آسان‌تر می‌کنند. این وسایل زندگی انسان را متحول کرده‌اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیهٔ عمومی شده‌اند. و به دو دسته کوچک و بزرگ یا اصلی تقسیم می شوند. لوازم خانگی بزرگ، که به عنوان کالاهای سفید شناخته می شود، شامل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، اجاق آشپزخانه، آبگرمکن، ماکروویو و اجاق گازهای القایی و … می باشند و لوازم کوچک شامل آبمیوه گیر، همزمن های برقی، چرخ گوشت، قهوه ساز ها و چای سازها، سرخ کن های برقی، آسیاب کن و مخلوط کن های برقی، خردکن ها و غذاساز ها، کتری های برقی، ساندویچ ساز ها، پلوپزها، تسترها و هود های آشپزخانه می باشند. شما می توانید همه ی این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت و بدون ترس از تقلبی بودن از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس خریداری نمایید.

 یخچال و یخچال فریزر

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسد شدنی استفاده می‌شود. یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند افراد برای نگه داشتن مواد غذایی،داروها،و هر مواد فاسد شدنی دیگری که امکان خراب شدن و فاسد شدن را دارد از یخچال ها کمک می گیرند که امروز یخچال یک نیاز اساسی برای تمامی خانه های دنیا است. یخچال ها دارای سایزها وبرندها و طرح های متفاوتی می باشند که بنا به نیاز خود می توانید تهیه کنید. در حال حاضر برندهای زیادی به تولید یخچال پرداخته و همچنان در حال تولید و پیشرفت هستند. نمونه ای از برندها شامل: ال جی ، سامسونگ ، دوو ، بوش ، هیتاچی ، شارپ، ایولی، ویرپول و هایسنس .بکو .توشیبا … می باشند.

خرید انواع یخچال و یخچال فریزر دربانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع یخچال و یخچال فریزر بر اساس مارک :

انواع یخچال و یخچال فریزر ال جی

انواع یخچال و یخچال فریزر سامسونگ

انواع یخچال و یخچال فریزر هایسنس

انواع یخچال و یخچال فریزر دوو

انواع یخچال و یخچال فریزر هیتاچی

انواع یخچال و یخچال فریزر بوش

انواع یخچال و یخچال فریزر مابه

و برندهای دیگر..

انواع یخچال و یخچال فریزر بر اساس سایز :

انواع یخچال و یخچال فریزر 36 فوت به بالا

انواع یخچال و یخچال فریزر 28 فوت

انواع یخچال و یخچال فریزر 36 فوت

انواع یخچال و یخچال فریزر 34 فوت

انواع یخچال و یخچال فریزر 32 فوت

انواع یخچال و یخچال فریزر 30 فوت

و غیره…

ماشین لباسشویی

 ماشین لباسشویی های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، بازی می‌کنند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. برای خرید ماشین لباسشویی مناسب باید مواردی چون تعداد افراد خانواده و فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای خانواده‌های بزرگ باید به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا بگردید. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی را در سایت بانه لوکس مشاهده کنید و سفارش دهید. با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

خرید انواع ماشین لباسشویی درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع ماشین لباسشویی بر اساس برند :

انواع ماشین لباسشویی ال جی

انواع ماشین لباسشویی سامسونگ

انواع ماشین لباسشویی دوو

انواع ماشین لباسشویی بوش

انواع ماشین لباسشویی بکو

انواع ماشین لباسشویی ایوولی

و دیگر برندها…

انواع ماشین لباسشویی بر اساس سایز:

انواع ماشین لباسشویی 20 کیلو

انواع ماشین لباسشویی 10 کیلو

انواع ماشین لباسشویی 9 کیلو

انواع ماشین لباسشویی 8 کیلو

انواع ماشین لباسشویی 7 کیلو

انواع ماشین لباسشویی 10.5 کیلو

و سایزهای دیگر…

ماشین ظرفشویی

با خرید انواع ماشین ظرفشویی می‌توانید با ظرف شستن با دست خداحافظی کنید. در سبک امروزی زندگی وقتی برای کنار ظرفشویی ایستادن و ظرف شستن وجود ندارد.ماشین‌های ظرفشویی جدید می‌توانند انواع ظرف‌های مختلف از قابلمه گرفته تا شیشه‌ و کریستال را به سرعت بشوید و آب بسیار کمتری نسبت به شستشو با دست مصرف کند. به طور کلی 2 نوع ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد. ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده یا مبله. کسانی که خانواده کوچکی دارند و یا خانواده‌هایی که زیاد آشپزی نمی‌کنند می‌توانند یک ماشین ظرفشویی رومیزی با ظرفیت کم انتخاب کنند. ماشین ظرفشویی‌های بزرگ که معمولا ایستاده هستند، برای خانواده‌ها بزرگ‌تر و یا کسانی که به آشپزی علاقه دارند مناسب است. پس قبل از خرید باید ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنید.
ظرفیت ماشین لباسشویی معمولا براساس تعداد مشخص می‌شود. کوچکترین ماشین‌های ظرفشویی 4 تا 6 نفره هستند و بیشترین ظرفیت در ماشین ظرفشویی‌های خانگی 14 نفره است. اگر به دنبال خرید بهترین ماشین ظرفشویی هستید، به سراغ برندهای بوش، ال جی، سامسونگ و… بروید. این برندها انواع ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده را به بازار عرضه می‌کنند.

خرید انواع ماشین ظرفشویی درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع ماشین ظرفشویی بر اساس برند

انواع ماشین ظرفشویی ال جی

انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ

انواع ماشین ظرفشویی بوش

انواع ماشین ظرفشویی کندی

انواع ماشین ظرفشویی دوو

انواع ماشین ظرفشویی ایوولی

انواع ماشین ظرفشویی بر اساس تعداد نفر

انواع ماشین ظرفشویی 14 نفره

انواع ماشین ظرفشویی 15 نفره

انواع ماشین ظرفشویی 13 نفره

انواع ماشین ظرفشویی 12 نفره

انواع ماشین ظرفشویی 8 نفره

جارو برقی

عملیات تمیز کاری چه در منزل و چه در محیط کار وابستگی شدیدی به وجود جاروبرقی دارد. فاکتورهای زیادی برای برای انتخاب و خرید یک جاروبرقی باکیفیت وجود دارد و البته بسته به برند دستگاه و ویژگی‌هایی که دارد قیمت‌های متفاوتی نیز دارند که شما محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه لوکس خریداری کنید. جاروبرقی‌ها به صورت کلی شامل دو دسته جارو برقی‌های مخزن دار و جارو برقی‌های کیسه‌ای هستند که هر یک مزایای مختص خود را دارند. برخی از جارو برقی‌ها نیز قابلیت جمع آوری مایعات را دارند اما اکثر آنها تنها برای جمع آوری گرد و خاک و ذرات خشک طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین مصرف کننده بسته به احتیاج و ویژگی‌های مورد نیاز خود می‌تواند از میان صدها مدل جاروبرقی تولید شده توسط برندهای مختلف محصول مورد نظر با ویژگی‌های مدنظر خود را خریداری کند.


خرید انواع جارو برقی درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع جارو برقی بر اساس برند :

انواع جارو برقی ال جی

انواع جارو برقی سامسونگ

انواع جارو برقی بوش

انواع جارو برقی فیلیپس

انواع جارو برقی پاناسونیک

انواع جارو برقی کارچر

انواع جارو برقی فکر

انواع جارو برقی بر اساس نوع :

انواع جارو برقی معمولی

انواع جارو برقی سطلی

انواع جارو برقی آب و خاک

معرفی انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی

با توجه به اینکه آب و هوای کشور ما همیشه در حال تغییر است و از فصول سرد به گرم و بالعکس منتقل می‌شود، وجود انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی کمک زیادی به ما می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی وسایل سرمایشی زیادی به بازار آمده است و شما نیز با توجه به فضایی که در آن زندگی می‌کنید، قادر به استفاده از هر کدام از آن‌ها خواهید بود. معمولا انتخاب وسایل سرمایشی در اولویت است که مصرف انرژی پایینی داشته باشند که باعث ایجاد هزینه‌های زیاد بر روی قبض نشوند. در زمان خرید دستگاه‌های سرمایشی بهتر است که از فضای مورد نیاز برای نصب آن‌ها اطلاعات کافی داشته  باشید، زیرا ممکن است که دستگاه با محیط مورد نظرتان، سازگار نباشد. یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم سرمایشی گرمایشی کولر گازی می باشد که در ادامه بیشتر با انواع آن و برندهایش آشنا خواهید شد.

کولر گازی

فصول گرم سال مانند تابستان با افزایش دما و حرارت همراه است به‌همین دلیل افراد برای خنک کردن و متعادل ساختن دمای محیط از کولر گازی استفاده می‌کنند.
کولرها انواع مختلف، گوناگون و با امکانات متفاوتی دارند. کولرگازی وسیله ای است که با تبدبل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می کند که در بعضی از آنها امکان معکوس کردن وجود دارد و می توان کولر را تبدبل به پمپ حرارتی کرد و در فصل زمستان به عنوان یک وسیله گرمایشی از آن برای گرم کردن محیط استفاده کرد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایرانگان، کولر گازی دستگاهی است که وظیفه جذب هوای گرم و تبدیل آن به هوای خنک با استفاده از فرآیند تبخیر مایع را بر عهده دارد.کولرگازی از اوپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط تشکیل شده که اوپراتور هوای گرم را جذب کرده و سپس به کمپرسور برای متراکم کردن گاز انتقال می‌دهد و سپس کندانسور گاز را خنک کرده و به بیرون انتقال می‌دهد. کولر گازی دمای هوا به‌صورت یکنواخت خنک می‌کند.

برندهای معروف و محبوب کولر گازی عبارتند از : فوجی ، اجنرال ، جنرال گلد ، جنرال ، جنرال شکار ، گری ، ایولی ، سامسونگ ، ال جی ، شارپ ، پاناسونیک ، هایسنس ، میدیا و … که هر کدام دارای کیفیت و عملکرد عالی و بی نظیری می باشند.

انتخاب ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید کولر گازی اسپلیت است. اگر ظرفیت کولر گازی برحسب متراژ (BTU) متناسب با مساحت فضای موردنظرتان نباشد، کولر عملکرد خوبی نخواهد داشت یعنی باید با توجه به اندازه و متراژ محیط خود حتما اقدام به خرید کولر گازی متناسب برای خود باشید. ظرفیت های کولر گازی به ترتیب عبارتند از: 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 و 36000 به بالا که هر کدام جهت متراز مناسبی کاربرد دارند. همچنین جهت محاسبه دقیق ظرفیت اسپلیت و انتخاب ظرفیت کولر گازی براساس متراژ خانه می‌توانید از کارشناسان ما در بانه لوکس کمک بگیرید.

جهت خرید انواع کولر گازی با کیفیت عالی و کاملا اصلی با مناسبترین قیمت و همچنین مشاوره رایگان با ما درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس در تماس باشید.


خرید انواع کولر گازی درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع کولر گازی بر اساس برند:

انواع کولر گازی گری

انواع کولر گازی اجنرال

انواع کولر گازی ال جی

انواع کولر گازی سامسونگ

انواع کولر گازی جنرال گلد

انواع کولر گازی ایوولی

انواع کولر گازی فوجی

انواع کولر گازی پاناسونیک

انواع کولر گازی جنرال شکار

انواع کولر گازی میدیا

انواع کولر گازی جنرال مکس

انواع کولر گازی شارپ

انواع کولر گازی بر اساس ظرفیت:

انواع کولر گازی 9000

انواع کولر گازی 12000

انواع کولر گازی 18000

انواع کولر گازی 24000

انواع کولر گازی 30000

انواع کولر گازی 36000

انواع کولر گازی 36000 به بالا

انواع کولر گازی بر اساس نوع :

انواع کولر گازی دیواری

انواع کولر گازی پنجره ای

انواع کولر گازی ایستاده

انواع کولر گازی پرتابل

انواع کولر گازی اینورتر

انواع کولر گازی داکت اسپلیت

جمع بندی

اگر به دنبال خرید اینترنتی هستید باید حتما از فروشگاه های معتبر و اصیل خرید کنید چون با وجود فروشگاه های غیر معتبر کالاهای تقلبی نیز زیاد شده است و باید قبل از خرید از جانب فروشگاه اینترنتی مورد نیاز مطمئن شوید تا در دام متقلبین نیافتید .فروشگاه اینترنتی بانه لوکس با سابقه درخشان کاری و نماد اطمینان تا به الان توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند این فروشگاه با محصولات کاملا اصلی و ضمانت نامه معتبر در خدمت شما عزیزان می باشد با خرید از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس خریدی مطمئن و رضایت بخشی را تجربه خواهید کرد و شاهد لبخند رضایت از خرید بر لبان می باشید.

جهت خرید و سفارش هر گونه کالا و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما درفروشگاه اینترنتی بانه لوکس در ارتباط باشید کارشناسان ما 24 ساعته آماده ی ارائه هر گونه خدمتی به شما عزیزان هستند .

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه