تلویزیون شیائومی 55 اینچ p1 مدل xiaomi Mi TV P1

55 inch p1 xiaomi Mi TV P1 model55 inch p1 xiaomi Mi TV P1 model
  • مدل : p1
  • شرکت سازنده : xiaomi 
  • سایزها : 50 و 55و 65
  • سال عرضه (میلادی):2021
  • سیستم عامل:Android
  • کیفیت تصویر:4K
  • نوع صفحه نمایش:LED
  • نوع پنل : va

تومان20.500.000

BANEHLOX BANER11 BANEHLOX-BANER11
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

55 inch p1 xiaomi Mi TV P1 model

تلویزیون شیائومی 55 اینچ p1 مدل xiaomi Mi TV P1

 

شیائومی، یک شرکت پیشرو در عرصه فناوری جهانی، بار دیگر با معرفی تلویزیون شیائومی P1، جایگاه خود را در دنیای تلویزیون های هوشمند بالا برد. تلویزیون شیائومی P1 یک تلویزیون پیشرفته است که دارای مجموعه ای چشمگیر از ویژگی های پیشرفته است و تجربه تماشای بی نظیری را برای کاربران به ارمغان می آورد. تلویزیون شیائومی P1 با طراحی شیک، فناوری پیشرفته و رابط کاربر پسند خود، قرار است شیوه تماشای تلویزیون را متحول کند.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ p1 مدل xiaomi Mi TV P1

طراحی شیک شیائومی P1

تلویزیون شیائومی P1 دارای طراحی شیک و مدرن است که مکمل هر فضای داخلی خانه است. تلویزیون شیائومی P1 با نمایه باریک و حاشیه‌های مینیمالیستی خود، تجربه تماشای همه جانبه‌ای را ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ گونه مزاحمتی بر روی محتوا تمرکز کنند. این تلویزیون در اندازه های مختلف صفحه نمایش، از جمله 55 اینچ، 65 اینچ، و 75 اینچ موجود است که مطابق با اولویت های مختلف مشاهده و اندازه های اتاق است.

کیفیت تصویر xiaomi Mi TV P1

کیفیت تصویر xiaomi Mi TV P1

یکی از ویژگی های برجسته تلویزیون P1 کیفیت تصویر استثنایی آن است. این تلویزیون دارای رزولوشن 4K Ultra-HD است که تصاویری بسیار واضح و با جزئیات را ارائه می‌دهد و تصاویر را با رنگ‌های زنده و وضوح قابل‌ملاحظه زنده می‌کند. تلویزیون شیائومی P1 همچنین از فناوری‌های Dolby Vision و HDR10+ بهره می‌برد که کنتراست و دقت رنگ را افزایش می‌دهند و در نتیجه تجربه تماشای پویاتر و واقعی‌تری را به همراه دارند. این تلویزیون همچنین دارای نرخ تازه‌سازی بالایی است که آن را برای تماشای صحنه‌های اکشن سریع و رویدادهای ورزشی بدون تاری حرکت عالی می‌کند.

فناوری پردازش تصویر xiaomi

فناوری پردازش تصویر xiaomi

شیائومی P1 با استفاده از آخرین نسل از فناوری پردازش تصویر اختصاصی شیائومی، حرکت صاف و روان را تضمین می‌کند و باعث کاهش لرزش و مصنوعات حرکتی می‌شود. این تلویزیون همچنین از فناوری MEMC (تخمین حرکت، جبران حرکت) پشتیبانی می‌کند که فریم‌های اضافی را برای کاهش تاری حرکت وارد می‌کند و باعث می‌شود صحنه‌های با حرکت سریع طبیعی‌تر و روان‌تر به نظر برسند. این باعث می‌شود تلویزیون شیائومی P1 برای بازی ایده‌آل باشد و تجربه‌ای از بازی یکپارچه و همه‌جانبه با حداقل تاخیر ورودی را ارائه دهد.

صدای چشمگیری شیائومی 

صدای چشمگیری شیائومی 

تلویزیون P1 علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده، عملکرد صدای چشمگیری را نیز ارائه می‌کند. این تلویزیون دارای نوار صوتی داخلی است که با فناوری‌های صوتی Dolby Atmos و DTS-HD قدرت می‌گیرد و صدایی همهجانبه و چند بعدی ارائه می‌کند. نوار صوتی به گونه‌ای طراحی شده است که یک تجربه صوتی پر از فضای اتاق را با باس عمیق و سه‌بلند واضح ارائه می‌کند و تجربه کلی تماشا را بهبود می‌بخشد.

سیستم عامل اندروید بصری و کاربرپسند

سیستم عامل اندروید بصری و کاربرپسند

تلویزیون P1 روی PatchWall 4.0 شیائومی اجرا می‌شود، یک سیستم عامل بصری و کاربرپسند که یک تجربه تلویزیون هوشمند یکپارچه و شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد. PatchWall 4.0 با کتابخانه وسیعی از محتوا از سرویس‌های پخش محبوب، از جمله Netflix، Amazon Prime Video، Disney+ و موارد دیگر عرضه می‌شود که طیف وسیعی از گزینه‌های سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون همچنین دارای یک سیستم توصیه محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که از عادات و ترجیحات تماشای کاربران درس می گیرد و توصیه های شخصی بر اساس علایق آنها ارائه می دهد.

پشتیبانی  از کنترل صوتی

پشتیبانی  از کنترل صوتی

شیائومی P1 از کنترل صوتی نیز پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد با دستورات صوتی ساده تلویزیون را کنترل کنند. تلویزیون مجهز به میکروفون های داخلی است که می تواند دستورات صوتی را از سراسر اتاق دریافت کند و به کاربران کمک می کند بدون استفاده از کنترل از راه دور در منوها حرکت کنند، محتوا را جستجو کنند و تنظیمات را انجام دهند. ویژگی کنترل صدا همچنین از پردازش زبان طبیعی پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تعامل مکالمه بیشتری با تلویزیون داشته باشند.

ورودیهای P1 xiaomi

ورودیهای P1 xiaomi

قابلیت اتصال یکی دیگر از مواردی است که تلویزیون P1 شیائومی در آن برتری دارد. این تلویزیون دارای طیف گسترده ای از پورت ها از جمله HDMI، USB، اترنت و صدای نوری است که گزینه های مختلفی را برای اتصال دستگاه های خارجی مانند کنسول های بازی، پخش کننده های بلوری، نوارهای صوتی و غیره در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون شیائومی P1 همچنین از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد به صورت بی سیم به دستگاه های دیگر مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و هدفون های بی سیم متصل شوند.

یکپارچگی خانه هوشمند با تلویزیون شیائومی

یکپارچگی خانه هوشمند با شیائومی

تلویزیون P1 با دارا بودن یکپارچگی خانه هوشمند، به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها تلویزیون خود را کنترل کنند، بلکه دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند را نیز به راحتی مدیریت کنند. این قابلیت باعث شده است که کاربران بتوانند به راحتی محیط خانه خود را تنظیم کنند و از برنامه‌های مختلف خانه هوشمند استفاده کنند. به همین دلیل، تلویزیون شیائومی P1 یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های خانه هوشمند در بازار است.

 

سایر تلویزیون های شیائومی موجود در بانه لوکس

بازدید محصول از سایت اصلی

 

بررسی تخصصی

55 inch p1 xiaomi Mi TV P1 model
ویژگی های مهم
نوع پنل
VA
رفرش ریت (هرتز)
60 هرتز
دیجیتال خارجی S2
بله
مشخصات کلی
مدل
xiaomi p1
سری
p
سال عرضه (میلادی)
2021
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ
چین
صفحه نمایش
رفرش ریت (هرتز)
60 هرتز
سایز (اینچ)
50

55

65
کیفیت تصویر
4K HDR
نوع پنل
VA
نوع صفحه نمایش
LED
صدا
قدرت خروجی صدا
20 وات
تعداد بلند گو
عدد 2
تعداد کانال صدا
2 کاناله
توان هر بلند گو
10 وات
حالت های صدا
Custom

Game

Movie

News

Standard
امکانات هوشمند
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
دستیار صوتی
دارد
حافظه داخلی
16 G
شبکه بی سیم (WiFi)
بله
منوی فارسی
دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون شیائومی 55 اینچ p1 مدل xiaomi Mi TV P1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *